Come on let's go!

Hej hela vida världen här hänger vi vänner helst hemma varför vandra bortåt - vi har här vad vi behöver. Det är sommar och massor av känsla i luften. Det tar inte slut. Det börjar. Om man knyter ihop en massa tygstumpar till en lång livslina behöver inte varje knut som är slutet på något gammalt och början på något nytt göra ont. Och börjar man bygga en eldstad behöver man inte vara ledsen för att premiären är över och längta ett år framåt tills man ska bygga en ny för att få en ny kick. Särskilt inte om man kommer jobba som kringresande byggmästare till hösten. Typ. Jag har haft en grym vecka och jag är pep på livet och motiverad i massor. Jag tänker "nu kör vi!". Jag har inte så länge kvar här i Uppsala. Jag njuter nu och jag kommer njuta sen. För, komigen, det är fett värt att leva. Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0