Bilkrock gör ont

Igår skulle jag till mamma och pappa på lunch. Macke hämtade mig och vi skulle dumpa Mary på tåget, fast vi krockade istället, med bilen. Det var halt. Jag var inte rädd. Macke var inte heller rädd. Palla, tänkte vi, när vi krockade. Palla att mammas bil går sönder. (Den gick sönder och måste nog skrotas). Jag slog i näsan och läppen så det var massor av blod. Jag fick i alla fall bort det mesta med handduk, snö och papper. Det var första gången jag blödde näsblod i alla fall, men min näsa är alldeles öm fortfarande. Fick åka ambulans - också premiär. Och jag väntade i några fem timmar på sjukhuset innan läkaren konstaterade att jag hade en inre blödning bakom bröstbenet. Nu har jag mest ont i hela kroppen. Tänker inte ta någon värktablett, för då blir man groggy.

Oj, vad knäppt.

Kommentarer
Postat av: Liten

Låter läskigt ändå, verkligen! Krya på dig cattis!

2009-02-23 @ 15:01:48
URL: http://massoravliten.blogg.se/
Postat av: celine

Vad hemskt!

2009-03-17 @ 06:24:08
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0