Let the spirit move your feet



Du behöver inte läsa, om du inte orkar att inte fatta, för jag skriver för min egen skull när jag inte orkar resa mig upp och hämta dagboken i sovrummet - är du med? Och just nu känns det knas. Jag är trött på jojjo-leken då dagarna är skitbra, men på två sekunder blir kaos. Jag gillar att det är enkelt. Kan vi inte bara göra det sjukt lätt för oss och köra på som inget. Jag orkar inte tänka på någon annans verklighet när min är nog komplicerad. Jag tänkte att vi kunde fixa det tillsammans - vi allihopa. Det blir lätt för mig och lätt för er. Ibland är jag supersmart. Jag vill inte analysera, tänka om och fatta något nytt. Det är som med matte. Jag älskar matte c. Därför ville jag inte riktigt att någon egentligen skulle lära mig mera matte, eftersom jag var rädd för att roligheten skulle försvinna. Det bästa är väl att ge det en chans. Bara det att glappet kan vara knepigt. Jag borde nog skriva dagbok också - ändå. Nu ska jag ta fram sista peppisdegen och läsa bibeln. Jag har tränat, åkt pulka och grillat idag till exempel.

Just let the spirit move your feet!


Kommentarer
Postat av: Nightfall

hehe jag skrev det ie n kommentar förut? :P men ge mig dina inoggningsuppgifter (smsa eller nåt) så kan ajg fixa det ^^

2009-02-18 @ 01:30:41
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Annika

sv: ja riktigt mys :) okej, halkbanan. det är kanske bra om ja börjar på körskola först?

2009-02-19 @ 01:37:21
URL: http://annikaholgersson.devote.se
Postat av: cattis!

annika: ja, jag tänkte också på det. vi börjar körskola i mars. okej? ska vi bestämma det bara?

2009-02-19 @ 21:34:07
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0