Som om jag bryr mig

Det känns sjukt bra att det inte spelar någon roll hur jag ser ut. Därför kan jag, som en liten petitess, snabbnämna av bara farten att mitt hår är helt extremt volumiöst idag. Som om det spelar någon roll. Nu ska jag byta om till träningskläder och gå jättelångsamt halva vägen till friskis för att stanna upp i nån mysaffär och efter det ska jag springa på löpband tror jag. Sjukt skönt att rensa tankarna då. Man bara stirrar på sig själv i spegeln. (Vad snygg man är när man tränar alltid - haha) (ju mindre man bryr sig om hur man ser ut desto snyggare är man, känns det som i alla fall ibland oftast).



Jag älskar när man var liten också. Fast det är chill nu med. Fett chill när jag tänker efter. (Och jag fick idén från annika om att lägga upp bild på sig själv - tänkte kanske ta en gång i månaden istället för en gång om dagen, men ändå, fast ofta jag pallar. kanske tar bort den här till och med)

Kommentarer
Postat av: alex

coolt

2009-02-15 @ 14:47:21
URL: http://alexs.blogg.se/
Postat av: Annika

en gång om dagen håller på att ta livet av mig. men nu har jag gjort det i en vecka så det är klart. nu när det började bli roligt...

2009-02-15 @ 16:11:53
URL: http://annikaholgersson.devote.se
Postat av: cattis!

alex: alltid coolt. inget motsägelsefullt. inget kan förändras.

annika: aha, bara en vecka. då är mitt projekt större. tänkte testa i en månad - haha. ne men

2009-02-18 @ 00:30:34
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0