Idag har jag gjort sallad

Igår vaccinerade jag mig. Igår var jag i skolan. Igår hängde jag mest med Ewe och Mary. Igår var annorlunda. Igår hade jag baggyjeans som var för stora och skavde. Igår ryckte jag upp mig och tog beslut. Igår åt jag massor av chilinötter och jordnötter. Igår var jag på café. Igår hälsade jag på ICA. Igår sjöng jag. Igår pratade jag med människor. Igår var jag slow och tänkare. Igår snackade jag i telefon. Igår drömde jag. Igår mindes jag gamla tider. Igår var jag lättad. Igår var obekväm. Igår var förvirrande. Igår diskade jag jättelänge. Igår sa jag fel. Igår köpte jag frimärke och skickade brev. Igår hade jag en idé. Igår glömde jag bort mig. Igår hade jag skavsår. Igår åkte jag buss. Igår åkte jag bil. Igår var det halt. Igår läste jag bibeln. Igår bad jag. Igår var jag på stan. Igår använda jag fyra par skor. Igår funderade jag. Igår skrattade och log jag. Igår var jag fett lycklig (det spelade ingen roll). Igår drack jag kaffe. Igår kändes det som att jag inte pallade allt. Igår lagade jag mat. Igår saknade jag lite. Igår gick jag hela vägen till stan. Igår skickade jag sms. Igår velade jag. Igår var jag försenad som vanligt. Igår missade jag en sak. Igår tänkte någon på mig - mitt i natten. Igår läste jag om en tävling. Igår höll det på att bli vår. Igår var det varmt med dunjacka.

Idag snöar det. Skit!


Kommentarer
Postat av: ettan

igår var ettan och cattis tydligen på samma café fast olika tidpunker.



sv:

haha, :D

typ 1-4, eller ngt där mellan.

2009-02-28 @ 19:54:49
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: cattis!

jag vet att det inte stavas så

2009-03-02 @ 21:07:21
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: Nightfall

haha fett bra inlägg :D

2009-03-03 @ 10:50:31
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: cattis!

nightfall: haha tack tess! :D

2009-03-04 @ 01:59:14
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0