Igår var jättebra

Igår var det en sådan där dag när allt funkade och allt bara blev jättebra. På morgonen gick jag upp tidigt och drog till friskis för att träna. Jag skulle springa i fem minuter, men det var så länge sedan jag sprang att jag inte kunde sluta. Jag sprang tio minuter, jag sprang femtion, men efter tjugo var jag tvungen att sluta eftersom jag lovat att gymma lite med Vicki. Jag älskar att springa. Jag visste inte att det var så härligt att springa på rullband. Häftig känsla. Jag och Deb drog till NGs huvudkontor och hämtade affischer. Sen åt vi på Max. Det var gott för det var länge sedan. Jag träffade Ewe. Sedan drog jag och Mary en kaffe på Wayne's innan jag åkte med Linn och Julia på projektarbetsmöte med en forskarkontakt. Det gick riktigt bra - hon var jättepositiv. Bussen ner på stan en sväng och efter det jobb på IF! Det gick skitbra på jobbet. Värt. Jag hade skön timlön och vann två biobiljetter. Energikick, vad allt känns bra! Sista dagen på IF idag. En mini-liten bön och allt går vägen. WIho. Nu längtar jag till lunch. Det är lasange. Jag är trött i hjärnan efter en superintensiv biologigenomgång.



Vi byggde en knäckbrödsstad i 2an (Okej mest Alex). Den var fin.

Kommentarer
Postat av: alex

jaaaa mest jag:p

2009-02-13 @ 13:09:52
URL: http://alexs.blogg.se/
Postat av: Nightfall

cattis jag råkade radera "testboggen" där jag laddat upp alla dina och alexs bilder XD därför de inte syns.. men jag ska fixa dem promise ;D

2009-02-13 @ 13:53:36
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: gabriella

va? har du tagit bilden? och ni har byggt... coolt! :)

2009-02-18 @ 18:51:29
URL: http://gabriellalive.blogg.se/
Postat av: cattis!

gabriella: ja, jag är fotografen ;) och det är alex som har byggt mest :P jag hjälpte mest med att sätta upp hela staden, bygga träd, vägar och fixa gräs och sånt. och så fotade jag. det var fett roligt!

2009-02-18 @ 23:27:42
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0