Living the dream!

Mys-Wayne's på Sysslomansgatan har stängt och vi har fått vår första riktiga dagstidning. Jag har precis hittat serierna. Idag har jag sprungit runt på stan med Ettan och Isse, spelat badminton på Fyrisfjädern med Bella, Mary och Ettan (vilket var sjukt roligt!), åkt buss, läst bibeln, varit på middag hos annika och varit utklädd till buske (blombuske), hängt med sköna människor och pratat. Jag ska baka kokosbollar nu eftersom pepparkaksdegen börjar ta slut och jag vill spara.


Vad skulle jag gjort om jag inte kunde skratta? Mitt liv är mest ett leende. Jag är lycklig, nog därför. Och vet ni om att prussiluskan är dubbad i pippi? Det är därför hon är så hackig!

Bild: Lisa


(Jag måste bara skriva det här för att ha koll på läget. Okej Cattis. Imorgon, lördag, ska du städa. Eller imorgon vill du städa. Sen vill du hinna förbi vaccinationsbyrån någon gång, fast eftersom det säkert är stängt är det bäst att du väntar med det till måndag istället för att riskera tidsslöseri som typ inte finns egentligen. Du vill skriva din bubbla också. En av dina planer är skridskor också med spa-kväll, vilket du typ måste göra för du har lovat nästan.)


Kommentarer
Postat av: deb

skratt skratt skratt! tycker om ditt skratt, jag har as garvat en gång på lovet, jag grinade av skratt höhö. intresse smurfarna hoppar nu. eller vad tror du?? ååh. jag är lite sällskapssjuk. bara umgåtts med bröder och småttingar. jag har åkt bil under trappen. haha. sees!!

2009-02-21 @ 10:44:10
URL: http://debaaaaaaa.blogspot.coooom
Postat av: melina

sv: a, tyvärr ;(

2009-02-21 @ 17:13:21
URL: http://modemedmig.blogg.se/
Postat av: ettan

haha!! Du oxå cattis, tillsammans är vi coolast.

Ja, bella sa typ att vi skulle käka ute nästa helg.

2009-02-22 @ 19:29:18
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: ettan

VA!!? varför har den stängt? :O:O

Oh now, B(

2009-02-22 @ 19:31:09
URL: http://ettan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0