Är du med i leken?


Det spelar ändå ingen roll, för jag är inte med i leken längre, i alla fall. Ge mig 100 timmar och jag bryr mig inte om att räkna ner. Nej jag har slutat med sånt där. För jag åker när bilen rullar. Är du med?Jag gymmade i alla fall med V idag och det var jätteroligt.. Jag älskar gym. Ja, jag vet redan att det är så tyiskt mig att ändra mig på en sekund och jag hatade gym för två dagar sedan. Undrar just vem som kommer ha träningsvärk imorgon och inte kommer vilja åka skridskor. Otur att det är precis vad jag ska göra!


Kommentarer
Postat av: alex

haha jag älskar också gym! eller alltså ajg gillar att träna, så gymmet blir liksom en bra grej.



haha :D

2009-01-18 @ 16:56:39
URL: http://alexs.blogg.se/
Postat av: gabriella

grattis cattis, värsta kul att du tycker det är kul! :D

2009-01-19 @ 22:22:36
Postat av: Anonym

alex: gym är bäst!

gabriella: haha va? :D

2009-01-20 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0