Keep moving

Det är inget fel på mig. Det är inte som att jag är sönderkörd och inte pallar längre. Det är bara det att jag är skoltrött. Inte skoltrött som i att jag inte orkar med tempot längre, för det finns inget tempo. Mer skoltrött som i tråkigt. Jag har ingen lust att åka till skolan. Visst. Det är väl fyra månader kvar. Och det är inte som att jag kommer hoppa, eller skita i allt. Skolarbeten har jag inte heller något emot, då får jag ju skriva.

Jag visste att du skulle ringa förr eller senare. Jag vet inte vad jag ska säga, vad jag skulle säga. Man ska ringa från sin egen telefon. Annars är det fusk. Borde jag bara ha klickat i luren? Kanske. Men nu är det över. Äntligen. Klipp klipp.


Kommentarer
Postat av: Eva

Håll ut Cattis...studenten är här på ett kick =)

2009-01-21 @ 17:12:52
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: gabriella

hahah:). du är bäst!, lycka till med allt!

2009-01-21 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0