Ni läser en monolog

Idag är det tisdag och imorgon är det onsdag. Det känns bra att allt är som vanligt och måndag (fast det var en skitbra dag) delvis känns kilometertid bort. Inatt sov jag sju timmar. Imorse vaknade jag en halvtimme försent. Sket jag i allt? Nej, jag hann i tid tid skolan. Jag stod till och med på busshållplatsen och väntade på bussen säkert i en minut. Dessutom kände jag mig inte ett dugg ofräsch och inte stressad (fast det blir jag i princip aldrig). Men i alla fall. Jag var på jobbutbildning på Provoice också. Och jag har egentligen lust att jobba imorgon! Fattar ni? Jag vill. Bara det att jag ska jobba på if på kvällen, plus att jag hade tänkt träna och ska måla från kanske klockan ett. Då hinner jag inte. Vad snackar jag om? Det är tanken som räknas och jag ska jobba på måndag (dessutom verkar 50 kr/h som en kanonlön när jag inser att if kommer ge mig 30 nästa månad). En tabbe har jag gjort. Ätit choklad. Igen. Fast nu när jag blivit så bra på allt igen ska jag bli bra på det också, kom jag på. Så jag slutar med sånt jag inte tål helt och hållet då av bara farten. Som om inte alla mina inlägg på sistone varit direkt nedtecknade monologer.



Snart är det sommar och jag har köpt solglasögon på rea. (Tur att jag har budget nu).


Kommentarer
Postat av: alex

jag gillar kunskap. därför borde jag gilla skolan. men det gör jag inte

2009-01-28 @ 13:47:22
URL: http://alexs.blogg.se/
Postat av: gabriella

haha, kul bild. hahaha

2009-01-29 @ 18:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0