I better make this work

I've changed my mind. Again. Don't worry -  I'll be okay. Everything is under control - since when? I kind of like the up-and-down thing anyway. I do. That's probably just the way I am. Sounds easy uh - it's not. I better make this work.



Imorgon ska jag till stadsbiblioteket med Bella. Jag älskar bibliotek. Det är fashinerande hur alla dessa människor kan vara helt knäpptysta - samtidigt! Mitt favoritbibliotek är Carolina Rediviva. Dit ska jag så fort kusin M är tillbaka. Och där ska jag sitta när jag blir student på Uppsalas Universitet och så ska jag ha (i alla fall om jag studerar juridik) en rullväska för alla tunga böcker. Vilken bra plan jag har (som vanligt då). Det brukar funka till viss del i alla fall. Men jag ska inte plugga än på ett tag. Jag har fler planer.

PS. Jag älskar Israel.

Kommentarer
Postat av: HS

men cattis, måste bara ta en liten diskussion. råkade se på fb att du gått med gruppen "stödjer israel något" men hur kan man stödja det de gör? hur kan det vara okej att oskyldiga dör?? :S Ifall någon påstått att det fanns terrister i sverige, hade det varit okej om de bombat sverige? seriöst skulle du fortfarande tycka om dem ifall de dödade människor du älskar? Inget emot dig, men I dont get it..

2009-01-07 @ 17:36:44
URL: http://haniins.blogg.se/
Postat av: cattis!

HS: Under åtta års tid har palestinierna skjutit raketer mot Israel - extremt många raketer. Tillslut måste regeringen handla för att visa att de bryr sig om, och vill skydda, sitt folk. Därför stödjer jag Israel helhjärtat.

2009-01-07 @ 20:03:22
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: HS

det finns en anledning till att de skjuter raketer, deras land är ockuperat. de har det jävligt dåligt i sitt egna land. jag tycker personligen att "lösningar" som kräver oskyldigas liv är ALLTID fel. Palestina borde få tillbaka sitt land, det finns inget israel. :)

2009-01-07 @ 21:34:45
URL: http://haniins.blogg.se/
Postat av: cattis!

HS: Det har alltid funnits ett Israel och det är ju inte direkt Israel som brukar föra våldet framåt med självmordsbombare etc. Dessutom frontar inte Israel med barn. Det är soldater som krigar och så ska det vara. Israel spelar inte in fejkfilmer (min faster har sett själv) och ljuger om antalet döda. Judarna har bott där längre än palestinierna. Och jag anser inte att man bara ska driva ut alla palestinier, men så länge deras ledande politiska partier har i sitt pariprogram att de vill utrota staten Israel helt kommer det aldrig gå att hitta en lösning och det kommer aldrig bli fred. Man kan inte fortsätta hata.

2009-01-08 @ 10:23:09
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: HS

hahah men hahahha. asså det som är landet israel idag var innan det landet Palestina! anledningen till att de "för våldet framåt" är för att de är ockuperade! De behandlas redan dåligt av Israel, så på vilket sätt är de först med våldet? Israel ligger där det gör för att USA m.m bestämde att de skulle få platsen för att det var "synd om dem" men i själva verket fick de just den platsen för att de skulle ha en stat mitt i mellanöstern som höll koll på länderna där. å jag fattar inte vad det är för fejkfilm du snackar om, låter som ren bullshit. varför spela in något fejk när hemska saker redan händer och man kan filma det?

2009-01-08 @ 23:49:33
URL: http://haniins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0