Är du glad?

Jag blir så glad när jag kan uppmuntra andra människor! Jag och Deb skickade vykort till slumpvis utvalda skåp i skolan i måndags. Man blir glad av sånt. Snart ska vi köra en vända till tror jag, för det var lyckat! Och på tal som skola börjar jag inte förrän vid kvart i tre imorgon. Därför tänkte jag träna och springa några ärenden på stan innan dess. En lektion (bild) och sen ska jag jobba tills jag slutar och får gå en kvart till bussen. Nej men det blir bra. Expressionism!

Roligt att det ringde idag, när jag tänker efter. Plus, att jag fattade ett bra beslut också (att inte shoppa), Sen har jag insett att jag behöver ett grymt sommarjobb (vad kan man räkna med för timlön?) och helst ett extra till nu, så jag borde typ söka på Lidl eller något krax - ringring



Lisa har en orättvist snygg dunjacka. Jag visste inte att det fanns några alternativ till Everest, nästan. Fast den kanske är jättedyr. Hon har i alla fall råsnygga bilder och fina kläder!

Kommentarer
Postat av: gabriella

fatta smart idé! vill också men vi har inga skåp på vår skola... :/.

2009-01-21 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0