Fjädrar, fransar och bubbellycka



Jag börjar se det hela ur ett nytt perspektiv. Jag måste måste måste spara pengar. Men det finns några saker jag ändå vill ha; skinn, jeans och jeansjacka, fjädrar, fransar, nitar och paljetter (och max två par skor - wow!). Nu gäller det bara att fixa allt med så lite slantar som möjligt. Detta är planen alltså. Jag ahr inte tagit någora beslut. Indien är långt borta. Annat är närmare. Andra länder alltså. Tur att jag är så sjukt lycklig! Hela jag bara bubblar som dubbla kastruller vatten som kokar över. OH HAPPY DAY! (jag har förresten klippt mig idag. det blev rätt fint tycker jag).

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag vill se! :D

2009-01-19 @ 22:21:30
Postat av: alex

Jag vill köpa jacka. hittade saker på hm för 2300 sammanlagt på hemsidan. INTE OKEJ.

2009-01-19 @ 22:29:09
URL: http://alexs.blogg.se/
Postat av: Jiyan

Haha, när du skrev till mig på msn när jag fråga hur du hade klippt dig, då tog jag bort rutan och när du sen svarade fattade jag ingenting så jag skrev därför bara Godnatt haha jag får se när vi ses :) Säkert jättefint!

2009-01-19 @ 23:29:31
Postat av: cattis!

gabriella: jag slutar sent, palla. Men vi ses ikväll. Hela min plan är förstörd.

alex: NEJ.

Jiyan: haha, ja du får se :)

2009-01-20 @ 10:36:08
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0