Jag börjar om nu

Sådan är jag: ALLT eller INGET. Därför är det knepigt att ändra något stegvis även fast man måste. Istället hoppar jag mellan allt och inget som en jojjo; uppe - nere - uppe - nere. Som om omgivningen leker med mig. Ibland lyckas jag spinna nere ett tag, men förr eller senare fångas jag upp igen. Det finns de som kan spinna halvvägs va? Jag beundrar dem. Det funkar inte för mig. Det finns sämre och bättre jojjoar - har det att göra med vart de kommer ifrån? Jag vet inte hur jag ska göra. Någon måste hjälpa mig. Fast jag vet inte vem. Vad skulle jag göra liksom? Jag tänkte att jag var tvungen att testa i alla fall, som utväg på något vis. Jag måste börja om någonstans. Det är som att leta efter trådens ände i min stickning - klart det inte går när tråden inte fått någon ände än (den är ju fortfarande ett nystan). Så. Jag börjar om nu. Nu. Snart (för jag vet inte vart jag ska svänga)



Imorgon ska jag kanske träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0