YES!

YES! Du kommer klara-ra-ra-ra-ra det. Jag älskar att vinna och det här är värsta tävlingen. Och vet ni vad? Känner att det börjar växa fram en plan som är mer än en idé och faktiskt nästan ett beslut. Det känns bra och läskigt och pirrigt i magen. Det är helt galet vad många möjligheter jag har att tjäna Gud på, som jag vill göra nu nu nu. Och för varje dag som går växer min lycka. Jag är så glad! Lalalala. Fast det är klart det går upp och ner för mig också. Men just nu vill jag bara göra piruetter på konståkningsskridskor (jag kan inte). Och det känns ungefär som att jag kan flyga.

Ge mig bara ett grymt sommarjobb och ett till extrajobb så kommer allt fixa sig. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0