Jag behøver nya skor tycker jag

Okej, alla har redan konstaterat det, men jag måste bara sæga det. Læs det som en parentes om du vill, men H&Ms samarbete med skodesignern Jimmy Choo kan ju inte bli annat æn underbart! Hoppas det ær schysst material och inte bara massa fejk, før då blir det jobbigt att gå i skorna. Jag har aldrig køat infør något av kedjans designerkollektionsslæpp, men den hær gången kænns det absolut jættesuperaktuellt. Komigen, vi snackar skor! Jag behøver det. Man kan aldrig ha før många skor. Jag behøver sjukt mycket før øvrigt. Borde få børja jobba snart. Bella har fått sina skattepapper, men inte jag. Och det ær konstigt, før jag var først, men jag har ringt och de ær påvæg nu. (tålamod Cattis tålamod). Nu ska jag typ sitta en stund ute i solen, kæka ett grønt æpple, skriva lite och læsa min favvobok! kram till alla er jag saknar! (Jag tycker om så sjukt många mænniskor - hoppas ni vet om det)


(Jag behøver till exempel koftor - Hennes ær skitsnygg)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-06-24 @ 00:12:26
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-25 @ 21:47:40
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: gabriella

fett snygg kofta? JA!

2009-06-28 @ 18:25:49
Postat av: cattis!

gabriella: VET!! VILL VERKLIGEN HA EN SÅN (tænk till mina nya latex-leggings. Dude! Thats nice!

2009-06-29 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0