Jag är fri att göra vad jag vill nu

Visserligen regnar det inte just nu, men jag önskar mig ändå ett par gummistövlar. Det har jag velat ha sedan i höstas när jag cyklade till skolan i spöregnet. Det vore verkligen superpraktiskt med ett par stövlar i regniga Bergen (Norge) som jag ska lämna älskade Uppsala för på onsdag. Jag har inga pengar förutom lite presentpengar från studenten, men de är hemma hos mamma och pappa. Hela imorgon (idag) är superfullbokad med människor och viktigheter. Mitt tidsschema är minst sagt pressat. Alla får inte ens plats. Men det kommer hända minst en spännande sak, för jag har en idé.

Det är lite konstigt att jag har tagit studenten. Jag är fri nu, som en fågel. Även fast jag har en plan. Plan om ett flygplan som också kan flyga. Snart flyger jag till Norge och lämnar kladdkaka hemma, bland annat. Jag kommer sakna så många, men allt blir ändå bäst. Bästa tanken! Och bästa idén! Plus bästa känslan!


(Jag är hungrig). Har hittat en blogg jag diggar också. Skitsöt tjej med nice stil och massa coola bilder. Check it out! http://nataliek.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Cattis!

Har nyss läst igenom din blogg och jag måste bara säga att jag är sjukt inspirerad av dig. På många olika sätt, svårt att förklara, men jag gilla'rej iaf :) Ska du till Bodils bröllop i augusti? Snart e jag hemma, 2 v kvar. Hey, btw, GRATTIS till studenten! :D Kramar

2009-06-10 @ 00:08:36
Postat av: cattis

Julia: Hej vännen! Tack vad glad jag blir :). Ne jag är inte bjuden hehe. Nice! Häftigt att du varit där i ett år nu. Hoppas du haft det underbart. Tack tack. Sjukt skönt att vara klar. Väldigt overkligt känns det. kram kram!

2009-06-10 @ 02:58:34
Postat av: gabriella

you are freeee! ;). haha. men vi hittade ju sjukt snygga gummistøvlar på sartor ju! skulle køpt om man inte skulle till usa.

2009-06-28 @ 18:29:04
Postat av: cattis!

gabriella: ja jag ska skriva upp gummistøvlar på min lista - jag behøver faktiskt!

2009-06-29 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0