Jag har tappat en timme

Jag fattar inte att klockan är tio. Jag måste ha tappat en timme på vägen. (missade hela lektioner - skumt). (Någonstans mellan 7 och 10 på morgonen).

Kom i alla fall på en grej igår. Om jag inte är superuppbokad och jätteaktiv och har en massa att göra blir jag alldeles förslappad och tycker allt är skitjobbigt. Jag behöver tempo och press för att jag ska må bra. Igår blev det skitmycket att fixa på en gång och huxflux satte jag mig ner mitt i farten och mådde jättebra. Det gör knappt ont i bröstet längre. I'm back. Hellre för mycket än för lite va? Come on let's go! So, sink or swim - I'm diving in.

Kommentarer
Postat av: ettan

sv: jag har ju alltid sagt att vi tycker, tänker och är LIKA!! :D

haha!!

2009-03-06 @ 17:29:20
URL: http://ettan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0