När jag blir stor


Nu har jag hittat det! Såhär vill jag bo när jag blir stor. Det här är min dröm. Det är som halva bilden av min hemlighet. Jag behöver inte bli jättestor ens. Ganska snart skulle gå bra. Det gör inget om det inte funkar heller. Jag har ändå flera reservdrömmar. Jag vet andra utbildningar och jobb och sånt som är bra. Jag kom på en grej idag till exempel.

Fast det är några saker jag fortfarande inte har kommit på. Men jag hörde en sång en gång, ganska nyss, idag faktiskt. Tänkte bara säga det. För det kanske är sant som hon säger. Snart är det torsdag och sen är det fredag och sen är det helg. Paulina har i alla fall varit på besök idag och jag har sprungit intervaller på gymmet (hoppas jag får träningsvärk). Vi fick koffeintabletter på biologin så vi skrattade massa. Projektarbetet imorgon YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0