En bok flera böcker i en bokhylla

Skit. Jag glömde. Dessutom borde sova. Måste vakna om fyra timmar (men jag vill inte blunda nu). Jag har i alla fall läst första Twilight-boken. Den var jättebra och jag kom plötsligt på varför jag var en läslus när jag var liten. Egentligen skulle jag vilja bli en igen. Jag älskar den där bubblan jag får krypa in i när jag vill. Leka tankespel i en annan värld, utan att någon ser. Dessutom blir jag inspirerad och fascinerad av språk och ord och menigar och bokstäver och. Vart finns alla bra böcker? (Dumt att jag inte får låna på stadsbibblan längre på grund av min skuld - det blir så dyrt att köpa böcker). Jag älskar böcker. När jag blir stor vill jag ha ett bibliotek eller en hel vägg med böcker. Då är det bäst att jag börjar leta efter dem nu. Faktiskt värt att lägga pengarna på böcker. Man borde nästan köpa alla böcker som betytt mycket för en, som man inte äger, faktiskt. Nej, ska borsta tänderna. Jag har i alla fall jobbat på projektarbetet och det är ju bra. (Lång skoldag imorgon och de dagarna brukar bli bäst).


The picture is drawn. (You're not even on. Because you're gone).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0