God is an awesome God

Jag ska skriva klart konfliktarbetet nu ikväll. Dessutom funderar jag på att lägga mig hyfsat tidigt för att jag ska orka upp imorgon. Jag har haft ont i ögonen för att jag sovit så lite på sistone och det är konstig för att vara mig för jag sover alltid lite. Mår småilla - har käkat stört mycket godis och chips för att fly från skoluppgifterna. Okej jag skriver klart och så går jag en promenad sen som belöning. En tankepromenad. En sångpromenad. En Gudspromenad. En drömpromenad. En framtidspromenad. En kvällspromenad. En ensampromenad. En bönepromenad. En styrkepromenad. En önskepromenad (försök hinna klart till 22:22!)

Our God is an awesome God. He reigns from heaven on earth. With wisdom, power and love. Our God is an awesome God! Thank You Lord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0