Now she knows

Idag cyklade jag som en idiot till skolan i regnet för ett möte på tio minuter. Det kändes värdefullt (kanske lite i alla fall). Sen strosade jag i småbutiker på stan med Julia. Jag cyklade till mamma och pappa i motvind och regn, spelade piano, hämtade ut studentmössan och rullade tillbaka till stan. Köpte bröllopspresent, hängde med sköna människor och chillade på café med Mary. Sen checkade vi dansfilm och åt chips och sånt. Äntligen någon som vet vad paketet innehåller och inte bara checkat inslagningspappret (även fast det också är fint juförsig). Mancheter United vann såklart och är i final i Champions League. Oväsentligt inlägg. Men det känns bra, för man behöver nästan inte tänka för att läsa det - inte om man inte vill. Nu ska jag läsa och sova och kanske skriva lite mera (och kanske fixa hemtentan - lika bra).


It's like rain (on a weddings day). Ain't no sunshine when he's gone. You gotta lose that girl. (idag har varit en sångdag för jag har hittat rader vid massa skumma tillfällen och jag gillar det). (de senaste har fastnat som tuggis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0