Springer tills jag stupar

Min kropp pallar inte längre. Jag har aldrig upplevt det tidigare. Alltså mår jag sjukt dåligt. Så ni vet. Spy spy spy spy. Magsmärtor magsmärtor magsmärtor magsmärtor. Fryser fryser fryser fryser. Darrar darrar darrar darrar. Gråter gråter gråter gråter. Ont ont ont ont. Trötthet trötthet trötthet trötthet. Humörsvängningar humörsvängningar humörsvängningar humörsvängningar. Kroppen säger "kapitulera!". Cattis säger "nej, jobba mera!". Mera press press press press. När jag cyklar som en idiot kan jag inte andas för det gör så ont och så spyr jag nästan. Jag springer och springer och springer och springer för ingen stoppar mig. Jag säger till alla att jag inte orkar mer men jag fortsätter ändå. Jag ger aldrig upp.


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag gjorde ett val när jag valde att satsa på 8 OS guld och en debut i OS 2012.

Det var att göra det ingen annan tror - vågar du göra samma sak men inom dina framtidsdrömmar? /Matilda

2009-05-21 @ 17:51:19
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0