God morgon världen

Jag brukar sitta vid köksbordet och se när dagen vaknar och himlen blir ljusblå igen. Det är en ny vana skulle man kunna säga och jag tycker om den. Jag skriver filosofisk hemtenta och vet att jag borde sova. Det är fortfarande kallt på nätterna. Egentligen borde man göra varma gungor som varma gubben vid ån, så slipper man frysa. Eller så kan man bara ta med sig en filt eller använda dunjacka fast det snart är sommar. På tisdag är jag fri skulle man kunna säga. Då ska jag flyga. Dagarna är konstiga. Nätterna också. Plus att jag har gjort mitt sista prov någonsin.

Kommentarer
Postat av: Swing

Som en vildhäst som galopperar, otämjd, vild, passar inte i en hage med kväsande staket. Men ack så vacker att beskåda när den släpps lös på stäppen. Sån är din dygnsrytm.

2009-05-17 @ 09:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0