klipp bara i papper kanske

klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp klipp. Man kan klippa av invigningsband och öppna nya möjligheter med leenden. Man kan klippa håret för att det är slitet. Man kan klippa naglarna. Man kan klippa elkablar och få vassa stötar genom hela kroppen. Man kan klippa ett litet jack i tyg och så kan man riva av det helt rakt och småfransigt. Sen kan man göra kanonklipp när man verkligen får ett bra pris. Och vips så kan det vara klippt om man avlöjas. Men man överlever ändå om man är en klippa. (och det är väl klart att det är kalasklipp, för kan det bli mycket bätt.. - vi klipper där). Jag kan en sång från femårslekis som handlar om att klippa bland annat. (tänk vad många ord som har dubbel betydelse).

Helst skulle jag vilja vara en klippa i plugganda eller klippa snöflingor i vitt glitterpapper istället för att skriva hemtentan (jag visste inte att den skulle in imorgon - hade jag vetat det hade jag väl ha köpt godis, för egentligen har jag bara lust att sova nu. sova en törnrosasömn eller nåt för jag pallar inte riktigt sista rycket. jag vill inte köpa en studentklänning, jag vill inte gå på skiva och bry mig så mycket). Jag vet inte om det är smart. Nej nu när jag tänker efter är det korkat. Grejen är att det inte går att fixa. (palla jag vill inte förlora jag vill bara ordna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

its gonna be alright. :) /DE

2009-05-03 @ 23:12:27
Postat av: cattis!

DE: yes, life is what you make it. and i'm gonna make it alright. it's alright already. i like it like this. what's DE standing for?

2009-05-04 @ 23:29:41
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0