Smartaste vägen va!

Vad smart nu när jag tänker efter. Det är lite som Alla vägar leder till Rom - då kommer vi ju ändå komma dit. Bara smart att ta den klokaste vägen så vi slipper bekymmer. Först stör jag mig för att vi måste läsa karta och tänka så mycket (eftersom alla vägar ändå leder dit och vi måste ta den som är bäst). Sen fattar jag att man är snille när man tänker långsiktigt och jag blir superimpad och tänker att jag ska fixa nya tankebanor

Jag har tappat ordet! Tio år heter decennium. Tusen heter millenium. Vad heter hundra år? Century på engelska va? (inte århundrade) Snälla säg jag orkar inte googla. Jag har inte ens tid. Mitt seminarium börjar om 21 minuter och jag har jättemycket att göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sekel!

2009-05-18 @ 21:03:49
Postat av: gabriella

jag gillar bilden:)

2009-05-25 @ 22:40:34
URL: http://gabriellalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0