Lev livet lagom lätt

Var man är hör man hemma i någon slags mängd. Jag sov jättelänge inatt och ändå när jag vaknade kände jag inte för att gå på ng-mötet. Jag var inte trött. Jag gick upp, jag åt frukost och jag gick och la mig igen. Sen sköt jag upp nästa möte, sket i biologin och åt frukost igen. Jag läste bibeln, jag skrev och sen åkte jag till skolan. Och när jag kom in i skolan kom jag på att jag hör hemma här (visserligen bara en månad till men ändå). Jag bara gick genom korridoren föra tt det är meningen att jag ska gå genom korridoren på måndag morgon.  Och jag gillar läget, för det är bäst. Och jag är bäst på det om jag vill det. Jag vill. Det regnar mest idag. Jag tycker om regn. Jag tycker om att det är ljust och solglimtar samtidigt som det regnar. Jag tycker det är ett perfekt tillfälle för regn just idag. Jätteperfekt. Nu ska jag skriva hemtenta i filosofi och historia. Leker du med livet leker livet med dig va. Det svänger snabbt. Solsken regn på samma gång liksom. Vad gör man? Man lever.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh. jag gillar din känsla där.

jomen det där med bloggandet.

det kändes lite som att jag bloggade

av fel syfte, iof var det ett väldigt bra

sätt att rensa tankarna och så. men nu känner

jag att jag kan göra det på annat vis.

via gud liksom. gillar det mer :)

men du skriver "rätt" och bra och fint.

fortsätt uttryck dig raring. fredag? Puss.

2009-05-06 @ 16:08:30
Postat av: cattis!

Carolina: Tack carro. Ja, alla har ju olika sätt att uttrycka sig på. Jag måste skriva. Det är mitt bästa sätt. Ja, vi ses på fredag! :) kram!

2009-05-06 @ 22:04:57
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0