fly high winner

FAME! I'm gonna live forever. I'm gonna learn how to fly - high! Jag är galet inspirerad och önskar jag inte behövde gå upp tidigt imorgon och tvätta. Jag vill vara uppe hela natten och läsa och skriva och skapa. Jag vill också flöda i kreativitet på en konstskola. Jag vill lära mig dansa, men imorgon ska jag springa i alla fall. Och gå på IKEA. När jag kommer till Uppsala ska jag vara vaken långt in på småtimmarna och skriva. Sedan ska jag sova tills jag vaknar och ligga kvar i sängen och halvdrömma och tänka. Jag vill inte gå och lägga mig nu. FLY HIGH!


Kommentarer
Postat av: deb

när ska du till uppsala??:O:)

2009-10-15 @ 08:45:41
Postat av: cattis

jag vet inte än deb men det kan hända att jag får komma lagom till THS stockholm redan!

2009-10-15 @ 11:51:48
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0