Nu är jag med!

Jag är med i leken. Jag fattar grejen. Jag är så sjukt inspirerad. Helst av allt skulle jag bara vilja skriva en hel bok nu på momangen. Och varför inte tänker ni. Det tänker jag också. Jag försöker skapa balans och sova mycket som alla andra, men det är inte så lätt när man är en passionerad människa i värsta flowet. Är ni med? Äntligen är jag med. Jag är pepp. Pepp-pepp-peppa pepparkakor när det blir jullov. Jag har tio tusen idéer i mitt huvud. Jag vet vad jag vill. Det är väldigt mycket. Hur kan man vara så mycket på en och samma gång? Nu ska jag skriva istället. Men jag säger fame. Jag åt sushi  det var gott.

Kommentarer
Postat av: Noomi

Hett

2009-10-04 @ 14:28:16
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Noomi

Hann ju aldrig säga hejdå, men vi hälsade till sig, trevlgit att få besöka er. men ud, vad heter er gemensamma blogg.

Ta hand om dig ! Och ta hand om malmöstaden.

2009-10-05 @ 23:45:40
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0