vissa kallar det seger

(bye bästa bilden)


Jag kallar mig vinnare. Om man gjorde succé överallt förut kanske det är värt att fundera över hur man fixade det. Måste ha varit enkelt. Så jag gjorde det. Nu minns jag knepet. Det funkar fortfarande. Ensam är stark (neje ropar alla och sträcker ut händerna - vi går tillsammans. glöm och dröm segern äger nu i efterhand va viskar tankarna). Oberoendet skapar en, för många, främmande frihet. Hjärnan bygger känsloladdade skyskrapor av självständighetsbetong i tävlingsfart. Oövervinnerlig på toppen med bästa skyddet så att ingen kommer in. Lalala vi stänger nu säger butiksbiträdet och ler mot dig. Det är försent för vi har stängt. Testa igen en annan gång kanske ha-ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0