Vi låtsas att jag inte är sjuk

I vanliga livet kan man använda mask när saker skiter sig. När allt är sämst kan man bara stänga av, nästan på heltid, och gå vidare i verklighetsfaktumsignorans. Det funkar inte när man är sjuk. Man kan inte låtsas att man inte är sjuk när huvudet sprängs. Jag hatar att vara sjuk. Då är man plötsligt inte oövervinnerlig och jättestark. Då vill man helst bara ligga i sin säng under sitt täcka för alltid. Man kan inte det om man måste fixa massa saker på samma gång. Typ nu. Jag har inte tid att sova. Än. Och inte imorgon heller. Kanske på lördag. Jag vill sova på lördag. Nu måste jag göra viktigheter. Kolla in SYDLIGT! (fattar att du vill följa NG-året direkt från malmö)


Kommentarer
Postat av: deb

fett på:) sjukdom är attans. jag gillar jihde. ses puss

2009-09-09 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0