att leva och inte vara död

Tror ni jag dör bara för att jag inte hänger vid datorskärmen tror ni helt fel. Jag lever minst lika mycket som vanligt. Eller lite mer bestämt. Just nu är jag visserligen lite småsjuk. Och då skulle man kunna säga att man inte lika mycket levande som när man är frisk. Eller kan man säga det? För, alltså, vi är ju hela tiden nära döden. Jag menar, om man åker bil kan man krocka och dö, trots att man är fullt frisk och inte gör ett dugg fel. Om man är sjuk chillar man oftast mer. Och då borde man nästan vara längre från döden än vanligt. I alla fall om man inte är jättesjuk. Människor idag dör inte av en simpel förkylning, vanligtvis. Mycket intressant. Detta gav mig en idé. Måste skriva upp i min idébok. (Om jag lyckas med detta projekt blir det fantastiskt). (Och på tal om projekt vill jag verkligen läsa en kurs i poesi snart nu. jag vill jag vill vill).


Imorgon flyttar jag till gamlis hörni. Mina kläder har flyttat dit före mig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej, jag njuter av att läsa din blogg.

Hoppas idén funkar!

Hejdå.

:)

2010-08-20 @ 08:18:20
URL: http://afrosistah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0