Dåligt blir bra - balansera!


Bara för att en dag är dålig betyder det inte att den kan bli bra. Det handlar helt enkelt om man har lust att vända på tillvaron. Inga superknep som krävs. Jag blir knasig om jag är ensam för mycket. Har jag insett. Jag har insett det förut. Men påmindes idag. Jag var ensam halva dagen. Det är skönt att vara ensam. Jag älskar det. Men, det måste vara vid rätt tillfällen. Ibland blir man bara snurrig och målar in sig själv i underliga tankegångar. Då kan man läsa ordspråksboken. Jag vill bli vis. Och gissa om det är mycket vist man hittar där eller! Fantastisk bok. Definitivt en av favoriterna i bibeln. Pepp igen - ja det är jag. Jag köpte en bikini för 30 kronor idag. Kapa. Fast nu räcker det med kap för ett tag. Men jag behöver köpa pennor, tandkräm, tandborste (jag har fått jättefina tandborstfodral från deb) och en kalender. Sen är det bara att tuta och köra.

Dagens ord är balans. Jag älskar ord. Dagens ord är en rolig grej. Tänk vad många sköna ord man samlar på sig! Jag ska skriva in i fina boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0