jag fattar grejen.

Idag har jag gått Malmö runt för att hitta en skobutik för att byta ett par skor. Nu har jag köpt ett par förstora skor och lagt i ett par sulor i varje sko. Jag hoppas de inte kommer glappa. Men värre att inte kunna använda dem alls för att man får skavsår av att de är för tajta. Jag älskar skor. Det är nästan töntigt. Jag har framme skor jag gillar, fast det är helt fel säsong, för att jag inspireras av dem (eftersom de är så fina). Och min dröm är att ha en walk-in-closet där det är en hel vägg med skor - minst! Jag skulle inte ens behöva använda alla skor. Det räcker ibland med att de är fina att se på. Skor är konst.

Jag har upptäckt morgonmagi. Jag har fattat grejen med tidiga morgnar. Det är lika underbart som sena nätter, förutom att man faktiskt slipper ångest och stress över att man inte sover fast man borde. (På morgonen finns inga krav, särskilt inte när man är utvilad). Det känns faktiskt lite som en uppenbarelse, som en revolution i mitt liv. Wow - jag har sett något nytt. Detta var coolt. Har varit på ungdomsmöte nu på kvällen. Och det är dags att sova. Faktiskt. (Det är till och med sent)





Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag kör hellre Jesus-stylish! (Matt 10:10)

2010-01-27 @ 19:24:49
URL: http://pontusl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0