Jag flyger.


Så mycket jag pratat om att jag vill göra har kommit mycket närmare mig själv och verklig praktik. Det är som att alla drömmar och idéer samtidigt tar ett steg framåt. De står där i en ring runt omkring mig, kollar på varandra och tar ett steg till framåt. Några står och diskuterar med varandra vem det är som är först på tur. Alla är mycket artiga och villiga att släppa en annan dröm framför sig. De är ett team. Mitt team. Och de funkar asbra tillsammans. Gud ler när jag blir entusiastisk. Gud är störst. Han är över allt och alla. Och han fyller mig med bubbelglädje. Och jag sjunger till honom hela morgonen. Jag bara skrattar. Jag kan flyga. Jag flyger. Högt. Högre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0