blått blått

Olackat är temat på naglarna. Idag har jag mest haft massa jeans på mig. Jeansskjorta, jeansbyxor, jeansväst. Jätteroligt. Ibland brukar jag sätta på mig konstiga kläder bara för att det är roligt. Särskilt under kontorsveckor. Då ska man inte träffa massa viktiga människor. Jag tycker om att testa skumma klädkombinationer när jag ska tvätta kläder. Grannarna tycker nog jag är lite skum. Senast jag tvättade hade jag lång röd regnkappa, lackleggings, röda plastballerinaskor och afrohår. Men det är skitsnyggt att matcha jeansskjorta och jeans. Blått och blått. Jag kanske ska klippa lite i mina nya jeans som jag köpte för en tia. Och sy om. De är inte fina, men roliga. (Åh vad livet är roligt hörru)

Jag längtar tills det blir riktigt varmt. Jag längtar tills man kan gå i tunna jackor, eller ingen jacka alls. Jag vill gå varma kvällspromenader i sommarskor. Jag vill sola. Ute eller i solarium. Jag vill ha färg på kroppen. Jag vill inte vara tråkigt blek. Jag vill förändra igen. Jag tycker mitt hår har vuxit ganska mycket. (Fast det är säkert bara jag som ser det). Kinkig va. Kan älta mina planer i evighet. Nu måste jag ringa och förbereda mig inför mötet på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0