Futurum

Idag vaknade jag relativt tidigt. Jag steg upp, gick på toa, strosade runt en stund i lägenheten och funderade på om jag skulle diska, läsa, duscha eller gå och lägga mig igen. Jag gick och lade mig igen. Jag somnade inte. Jag blundade och dagdrömde. Bland annat om Zorro. Hej jag heter Zorro - coolt va? Jag tycker om att ligga kvar i sängen en stund och bara försvinna in i min egen lilla fantasibubbla. Jag skapar berättelser. Jag har drömt massa konstiga drömmar på sistone som har inspirerat mig. Jag tycker om konstiga drömmar. Och konstiga frisyrer. Jag vill klippa en konstig frisyr. Livet är roligt. (Amanda äter frukost med sina Vänner och Maria sover, för idag börjar vi jobba klockan ett). Kanske tänker jag för mycket i futurum, men jag gillar det - ingen stress, chilla och glid med i Guds plan bara så (det är det jag vill). Jag längtar tills jag får en egen lägenhet med egna grejer och möbler - ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0