Others first

I NG brukar vi snacka om Others first. Det är så jag vill leva. Det är det jag strävar efter. Jag vill sätta andra före mig själv. Jag vill leva i Guds plan. Ibland är det svårt att se vilka av gåvorna man har som Gud helst vill använda. Och ibland är det svårt att veta hur man ska använda sina gåvor för att ära Gud med dem. Mitt hjärtas bön är att jag alltid ska, oavett vart i livet jag är, ska sätta andra före mig själv. Jag vill leva för Gud. Jag vill ära honom med mitt liv. Jag är glad för att Gud använder så många olika och otippade människor. Tänk att man får hoppa på tåget och göra nytta liksom.

Det är olika färger på alla mina naglar och vi hör skrattmåsarna för vi bor så nära havet och det växer massor av vårblommor och parken är fylld av glada människor i vårjackor. Tack för livet! (Åh, Alice i underlandet - vill se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0