Skrattar mig lycklig

Jeans är fint. Jeans och jeans är fint. Jag har köpt en jeansskjorta till idag. Jag har fem jeansskjortor. Jag tycker om jeansskjortor. Jag tycker om skor. Jag håller på att läsa en rosa bok som heter Älskade skor som jag har fått av Maria. Den får mig att tycka om skor ännu mer. Jag inser att jag behöver ännu fler skor. Jag drömmer om en skogarderob, eller en hel vägg med skor på gyllor i fina rader. Sen när jag blir gammal ska mina barn och barnbarn få välja och vraka i min garderob. Eller så har jag mitt eget hemliga muséum. Jag vill ha en walk-in-closet med högt i tak och en jättefin kristallkrona i taket. Jag vill gå in där och inspireras och minnas tillbaka. Jag vill ha coola speglar och mys-spexig känsla. Jag vill ha nytt nagellack. Grönt och turkost ooch lila. Jag blir glad, för jag har hört att det är vår i Malmö nu, och snart är jag där igen. Jag saknar mitt team. (De är stjärnor). Jag är lycklig. Jag älskar livet. (Längtar tills bella kommer hem. Vi kommer skratta tills vi gråter åt allt och ingenting och må bra för att livet alltid vinner. Och för att ingen behöver fatta vad vi menar eller vart allt skratt kommer ifrån. Jag bara bubblar inombords. Jag vill skratta så mycket att jag spricker).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0