Sommar blir mys


Jag älskar mitt liv nu. Jag älskar framtiden. Jag älskar värmen. Jag längtar till sommaren. Jättemycket. Jag måste skicka brev till jobbet i Norge. Jag vill åka på roadtrip. Victor och Carro gifter sig i juli. Ska bli sjukt kul. Det är mysigt med bröllop. Men det är skumt när ens kompisar gifter sig. Jag är rädd för att gifta mig. Men det är ju inte konstigt direkt. Jag är ung. Ung och fri. Moder Teresa är sjukt cool. Inte för att hon inte är gift, utan för att hon gjorde så sjukt mycket för andra människor. Egentligen vill man ju helst av allt bara vara som henne. Ibland tänker jag "tänk om man tröttnar". Det är en läskig tanke. Förresten tycker jag nunnor är häftiga.

Milla är här på besök och det är roligt. Kom till Malmö idag efter en superhelg och en asnice resvecka. Jag älskar mitt jobb, mitt liv och Jesus. Imorgon ska jag skriva en framtidslista med fördelar och nackdelar. Spännande är vad det är. Man vill lysa inifrån och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0