Ge tillbaka!

Tjenix fenix. Jag är i Kristianstad. Livet just nu är bara sjukt nice. Jag känner mig hemma. Jag är åter igen i mitt älskade Skåne. Inser att jag saknat det mycket. Det blir en underbar mediavecka här. Sjukt skönt team ser till att det blir en fantastisk tid här. Jag är bombis. En sak är dålig. Min resväska med alla mina favoritkläder och förnödenheter blev stulen på tåget mellan Stockholm och Hässleholm. Det hade varit okej om jag haft pengar att shoppa nytt, men tyvärr har jag inte det. Crap! Men Gud är med och på något sätt fixar han det. Jag får låna kläder av sydarna tills vidare. (Alla butiker i Kristianstad är stängda på söndagar). En sak är bra, och det är att jag la mina skor i en egen väska (som vanligt), så de är inte stulna! Tada! Dags att sova (i guess). Och verkligen dags att bli kompis! (Kolla NGs hemsida).


Kommentarer
Postat av: et'

sv: jag vet, jag tycker oxå de är fina. :) Godsbless!



btw! mina svarta leggins, jag hörde av bella att du hade de.

2010-10-04 @ 16:53:39
Postat av: klara

ååh nej, hemskaste ju! hoppas det löser sig på nått vis.

2010-10-05 @ 21:34:32
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0