It's raining LADY


LADY! Life is good. Waving to me. Hello you! Everything's going to be alright. Igår regnade det i Kristianstad. Jag gillar regn. Och jag shoppade massa nödvändigheter. Ni vet kläder (jag kan inte låna i en evighet). I förrigår var jag i Malmö. Denna fantastiska stad. Jag har saknat den. Jag vill flytta dit igen. Så småningom kanske. Cool grej. Jag vill ha prickiga kläder och åka båt. Imorgon ska vi gå i Second Hand-butiker. Jag har hittat en sida där man kan kolla in SH-butiker i hela landet. Här! Jag älskar sydteamet. Och Olle från idol är sjukt grym på att sjuga. Och Bonde söker fru har börjat! Och det är DAGS ATT BLI KOMPIS.

Kommentarer
Postat av: ettan

like! massa nya kläder. palla pengarna flyger.

kompis!

(när kommer du hem cattis) :*

2010-10-08 @ 22:24:44
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: cattis

ettan alla mina kläder har blivit snodda så jag var tvungen. kommer hem på söndag sköning.

2010-10-08 @ 23:58:45
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0