Heja Indien!

Hej alla glada människor. Om sex timmar drar jag iväg. Jag har inte börjar packa än. Jag har inte haft tid. Jag kommer nog inte sova inatt. Men det gör inget. Jag ska ändå flyga i massor av timmar - då kan jag sova. Jag borde testa om jag har några kläder som passar. Ska nog köpa där ändå, så det kvittar. Just idag känner jag mig känslomässigt instabil. Tur att det finns räddare i nöden när jag svänger upp och ner. Bella säger att det är bra att jag är så, för man vet aldrig riktigt vad som händer när man är med mig, det svänger så ofta. Ofta känns det som att jag aldrig ligger på något jämt mellanläge där allt är lagom-svenskt. Istället är det skitbra eller piss. Upp och ner. Fast jag är inte ofta på botten. Tur. Nej, tiden springer iväg. Hejdå Sverige! Hej hej INDIEN! (nej jag kommer inte bli brun jag ska hänga i storstäderna - Dehli och Calcutta)

(jag gillar bilden - jag tänker sommar och det är vår här nu. jag tror det är 35 grader i Calcutta. Får inte glömma mina nya solbrillor komihåg).

PS. Jag vet att du tycker om mig.


Kommentarer
Postat av: gabriella

hejhejhej! jag blir kvar i våriga sverige, men inga sura miner här inte! hahaa, du är bäst! du kmr vara lika blekfis som de på bilden, kanske inte lika blek som hon till vänster... mer till hon den andra. men puss å hej! hoppas du hare bra! :)

2009-04-05 @ 22:46:50
URL: http://gabriellalive.blogg.se/
Postat av: ettan

va bra att du vet att jag tycker om dig, för det gör jag verkligen (: (:

NÄÄSTA GÅNG du drar till Indien, SKA jag hänga med!!

2009-04-06 @ 23:18:39
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: ettan

va bra att du vet att jag tycker om dig, för det gör jag verkligen (: (:

NÄÄSTA GÅNG du drar till Indien, SKA jag hänga med!!

2009-04-06 @ 23:18:55
URL: http://ettan.webblogg.se/
Postat av: alex

PS. jag vet att du tycker om mig lite också.

2009-04-08 @ 12:58:29
URL: http://alexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0