Ingen har sett filmen

Det var mest som en saga, en utdragen lek. Mitt liv känns som en film som vanligt, men nu känns den som filmen ingen någonsin har kommit på med de egna superidéerna som kommer resultera i världsvid succé. Mina dagar och tankar switchar som när Pippi steker pannkakor. Halvsnurr i 180 grader. När jag bläddrar tidsbladen fattar jag att upp blir ner och ner blir upp. Tumme upp till livet och Indien och allting. Kanhända ingen fattar roligheten och pirrigheten i dagarna. Jag kan inte låta bli att skratta och le. Jag vill skriva en bok. Det vill jag alltid.

PS. Jag tog tag i skolan nu i natt. Jag ska skriva klart geografiarbetet innan jag somnar. Och imorgon ska jag börja på något annat viktigt. Kanske lite på allt. Det känns bra. Jag börjar bry mig om kolan. Komigen, det är sjukt lite kvar. Är det någon gång jag ska plugga å är det nu. (Jag har precis ätit jättemycket kladdkaka - jag visste att det inte skulle funka att försöka låta magen återhämta sig).

PS 2. Kolla in HÄR! (grymma på att sjunga a cappella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0