Jag tycker om att vara ensam

Vicki är på utbildning i Stockholm. Jag är ensam hemma. Och jag älskar att vara ensam. Jag fixar uppskjutna skolarbeten, tänker tankar, sjunger och skriver på min berättelse (som blir som dagarna man lever och inte bara är påhitt rätt igenom utan massor av verklighet - allt avslöjas ändå någon gång). (Jag kan skriva superbra uppsatser med fina ord och akademisk stilnivå, men det är det många som kan. Och jag vill skriva snirkligt med hemligheter bakom orden ingen förstår). Först tänkte jag baka. Sen tänkte jag att jag ändå inte hinner. Jag ska skriva två labrapporter. Sen måste jag lägga mig tidigt för jag ska tvätta imorn klockan 7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0