Sing a new song

Lalalala. I know we could live tomorrow, but I don't think we should wait - No. I don't like o wait - no no. Jag har en lektion kvar den här veckan - det är en lab. Sedan är jag fri. Imorgon ska jag plugga på Carolina Rediviva med Bella. (men vi har PA-möte fast vi är klara palla). Det känns bra. Det känns bra att andas samma luft när dagarna förändras och tankarna bubblar och man är sprallig i vårsolen. Jag har en ny blå tröja på mig så mina ögon ser blå ut, fast de är ändå gröna så det spelar egentligen ingen roll. Rollspel. Spel. Fett bra helg. Nej, men på riktigt. Jag fattar inet hur jag hann med så mycket (och jag har svarta naglar och det är jättefint). Hej.

(Jag är ungefär jättejätteglad cirka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0