Vi målar hela världen

Som en burkflaska man skakar om ordentligt och börjar öppna, men ångrar sig. Det pyser upp massor av kolsyra ändå. Det går inte att stoppa. Man kan knappt se vart det pyser ut, men hör bara hur det fräser som pirr i magen när det är spänning. Och så ser man bubblorna. Det smakar sött om man vill - surt om det är någon annans kanske. Jag vet inte hur jag hade planerat dagarna, men man hinner allt man vill brukar jag tänka (som en del i min livsfilosofi). Så jag tänkte hinna med den bästa veckan. Bye bye school - I may be a fool (doesn't matter though). Snabb reaktion - molekylerna blir explosion!


Jag vill måla hela världen. Ska vi göra sen? (Visst, du fattar aha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0