stark



(I know it's there but I can't see it. Can't look at my back without a mirror). Jag vill springa som en idiot, tills det sticker i benen och river i halsen. Då vill jag hoppa runt okontrollerat och skrika. Jag vill bara vara med igen, men det går inte. Tänk om jag satte på mig jättevarma kläder och började springa och bara sprang och sprang och sprang tills jag inte orkade längre. Inte orkade på riktigt. Ni vet som när kroppen ger upp, och inte psyket. Undra hur långt jag skulle ha kommit. Jag tror jag hade fått ont i bröstet. Klent. Det är så mycket jag vill göra. Det är så mycket jag vill lära mig. Som i ett krig där alla tror att du inte är soldat. Du har bara inte fattat att det är krig. Typ där någonstans. Fight. Starkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0