tusen hemliga bokstäver (greppar inte bilden)

sen otålmodig kallas det ja juste det var det ordet jag sökte efter hela tiden men inte kunde hitta för det var för nära mig själv kanske eftersom det är exakt vad jag är om någonting tar en sekund längre än planen som är livsstrukturen vilken inte ska rubbas egentligen fast det går ändå om man tänker på att jag ändrar mig hela tiden och har humörsvängningar med kroppen fylld av massa känslor som jag faktiskt kan kontrollera nästa helt nu som om jag bryr mig inte ett dugg duggregn spöregn hagelregn vad som helst jag fixar det har du glömt att jag gillar regn nejmen oj du kanske inte ens visste hoppsan hoppa då hoppa över hoppet för att hoppas på flygtur utan vingar lycka till sa alla till mig också men det funkar faktiskt men det är svårt att veta måste jag erkänna om man kan bara ser tusen bin som älskar blommor att hänga med liksom outtalade ord när alla säger att bilden säger mer än tusen ord fast den är miniliten som ett öga kan man tänka det knasiga är att ingen har tänkt på att ord är mycket mer praktiska om det inte råkar vara hemlighetsfulla metaforer som det visserligen jämt är när jag skriver men alla bokstäver gör så att man fattar vad ögonen säger på en gång då istället för att gissa som i gåtboken utan facit när det kan blir helt fel för man vet aldrig säkert fastän man kollar länge då blir det i alla fall mer spännande och pirrigt när klockan är mycket som nu när jag låter tiden springa fast skolan börjar tidigt imorgon vad enkelt det är va att vara vaken på natten det är mysigt bara

Kommentarer
Postat av: Nightfall

det där var jättejättejobbigt att läsa hahah :D

2009-02-11 @ 21:46:23
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: cattis!

nightfall: hahaha jag vet! det är meningen fast ändå inte meningen. jag gillar tanken när den liksom bara hoppar som den vill. fast det är massa metaforer också, som vanligt då

2009-02-12 @ 01:07:57
URL: http://cattis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0