Be cool love your school eh

Life is good. School is bad. School is not life. School is school. School is too much homework and boring tests. Biologi is intresting but the book got more words than I got time to learn them. I like the time. You always have time to do what you think is important. And if you don't - you may change your mind and realize that something else is, like, a bigger deal in your life. In your good life.


(Ibland när jag börjar skriva på engelska kan jag inte sluta för det skulle bli så konstigt, så istället blir hela stycket konstigt. Men ibland kommer det bara upp engelska tankar. Ganska konstigt, men otroligt hur mycket det språket påverkar dagligen. Hej facebook typ. Lalalala jag är glad fast skolan försöker döda mig litegrann och jag egentligen borde grina av panik.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0